Tack och adjö!

Rubriken säger väl allt… Också datumen på de senaste blogginläggen. Det är dags att ta en paus eller sluta helt och hållet, time will tell.

Jag hinner inte med att blogga, inte så som jag skulle vilja i alla fall. Kräver kanske för mycket av mig själv, men just nu prioriserar jag annat.

Nåsta år kommer förhoppningsvis att bli lugnare och föra med sig nya spännande utmaningar. Lite studier för mig och även jobb. Kommer inte att fortsätta med blingo kläderna mera, (fastän de är superfina) utan har återvänt till Name it.

Aaron kommer att börja på dagis och jag hoppas att hans motoriska utveckling går framåt och han lär sig gå.

Önskar alla en God Jul och kanske vi hörs här eller sen kan ni följa mig på Instagram, om ni vill. jennilarres heter jag där…Kram på er mina fem läsare!

20131219-224709.jpg

20131219-224748.jpg

20131219-224817.jpg

20131219-224844.jpg

20131219-224942.jpg

8 thoughts on “Tack och adjö!

  1. De har varit roligt o följa dig här darling ❤️ Som tur har jag möjlighet att följa dig IRL o de ännu roligare 😍 kram

Kommentera

