Spännande vecka…

Spännande vecka...

Imorgon börjar min vecka med en massa spännande happenings, fastän det bara är söndag. Får först bruncha hos Danni och sedan visa fina blingo kläder för en massa andra fina brudar. Mycket trevlig start på dagen tror jag. Under veckan kommer jag även att ha två andra trevliga visningar hos fina damer, så många uppskattade avbrott i vardagen blir det för denna mamma (YES!). Jag kör hårt med blingo visningar vissa veckor och andra veckor är det lugnare, passar mig väldigt bra just nu. Man kan alltid beställa kläder av mig utan en visning och (nästan) när som helst komma hem till mig om man vill prova något. Ba så ni vet!

P.s. Här förbereder sig Danni och Minea inför morgondagen…

Vill du kanske ha en egen blingo visning hemma eller någon annanstans? Kontakta mig ifall du vill det!

Kommentera

