*Blingo vinter 2013 HEMLIS!*

Äntligen får man avslöja vem den hemliga gästdesignern under vintersäsongen för blingo är! Hon heter Frida Fahrman och är en svensk moderedaktör och bloggare, samt mamma till en liten pojke. Utöver hennes kollektion släpps också andra härligheter så NU är det dags att boka sin vintervisning ifall man vill ha av dessa superfina plagg. Tror att Fridas kollektion kommer att sälja bra och den som väntar för länge blir nog lätt utan…Hela kollektionen finns tillgänglig via hemförsäljare fr.om. 19.10.2013!!

Har ännu några lediga dagar och tider i min kalendern men inte allt för många så passa på nu ifall du är intresserad! Kontakta mig via min FB-grupp https://www.facebook.com/groups/369880543124306/ eller via mail jenni.larres(at)blingo.fi

Du hinner ännu delta i lottningen av finfina gråa Mira scarfen i min FB-grupp men på fredag kväll lottar jag och någon av mina fina assistenter ut den!

 

blingow13FF

One thought on “*Blingo vinter 2013 HEMLIS!*

  1. Pingback: Pussel i Blingo | Sagoborgen

Kommentera

