Sportluggen

Blingo hit o blingo dit, har hållit på med det som vanligt. Blev inget fredagsjobb på loppiset för mig då jag haft så mycket blingo keikkan på sistone. Bestämde mig istället att börja vikariera då och då som lärare ifall det behövs. Ännu har ingen kroknat i de skolorna jag anmält mig till… Väntar med spänning!

Hundra järn i elden en dag o nästa dag slö som en mask. Kanske det vore dags att öka på vitaminintaget eller gräva fram vår ”kirkasvalo”lampa? Känner någon annan sig lite slö?

Fast idag drog jag fram min kettlebell och jumppade lite när Aaron sov, så de var väl ganska bra. Skyller på min nya ”sportlugg” som jag klippte en natt när Aaron grät en massa och jag var vaken…den får mig tro att jag är lite sportig.

20130916-221145.jpg

20130916-221214.jpg

Kommentera

