Blingo hösten 2013

Idag släpps denna underbara kollektion. Den är till salu 22-28.8 endast via hemförsäljning, så tillexempel via mig men efter det även i webbutiken. Jag har idag min första Blingo visning så måste erkänna att jag är kanske lite nervös….men som tur har man lite teaterbakgrund så man får bara tuta och köra! 

Kontakta mig om du vill komma och prova på något, har frågor gällande material eller annat eller vill göra en beställning. I´m here for you! Älskar verkligen denna kollektion, så mycket snyggt före både barn och vuxna!

Vill du ha aktuell info om Blingo eller kanske ha din egen visning,  meddela gärna dina uppgifter åt mig så kontaktar jag dig. Jag visar gärna kläderna i huvudstadsregionen och hänvisar dig till en annan försäljare ifall jag inte själv kan komma.

LOOKBOOK Hösten 2013

Kuva

 

Kommentera

