Ny månad nya juttun!

Augusti är här! Det betyder att resten i familjen fortsätter ännu sin semester men mamman i huset börjar jobba lite. Blingos höstkollektion släpps ut om 3 veckor och så kommer jag att jobba fredagar på ett av mina favoritställen nämligen barnklädsloppiset Nella&Nuttu.

Gissa om jag är ivrig med att få göra något annat än det vanliga. Jag är definitvt en lite bättre mamma åt mina barn då jag får komma lite bort hemifrån, träffa andra vuxna, göra något roligt och ännu få en slant för det? Win-win!

20130802-154413.jpg

4 thoughts on “Ny månad nya juttun!

Kommentera

