Lilla stugan

Uuuh så de har varit busyt här på landet. Maken min har fixat på ”lilla stugan” som förr bestått av 2st rum (hans&hans systers) men nu blivit till en större stuga åt någondera familj turvis. Sen vi kom 1,5 vecka sedan har han och min svärfar målat och sågat. Då vi sen blev ensamma här förra veckoslutet har min man varit besatt av ”lilla stugan” och fixat och pynjat där medan jag sprungit efter ungarna, lagat mat och bytt blöijor. Normal vardag med andra ord. Äntligen är de stora greijerna fixade i stugan och i natt sover ungarna i en våningssäng istället för resesängar. Jag och Aaron har sovit i ”stora stugan” då det finns plats.

20130725-214242.jpg
Det fattas ännu en dragdörr mellan rummen och ett minikök men man kan nog bo där bara vi får ett kylskåp och kaffekokare dit!

Kommentera

