Rabattkoder och drömmen om en resa

Jag älskar kuponger, rabatter och bonuskort. Vanan kommer säkert från min barndom då min mor lärt mig att man skall vara sparsam (vilket jag alltid inte lyckats med) och spara allting man ”kan ha nytta av” samt äga alla bonuskort tillgängliga. Ibland har råden varit bra och ibland lite tassiga, som att ”spara dessa gummisnoddar för du kan behöva dem till xxx…” men tanken är ju genial. Man kan ha nytta av allting, men man måste också kunna slänga bort saker.

Anyhow så brukar jag alltid googla efter rabattkoder på nätet, det finns ju fast hur mycket nuförtiden. Älskar att det blivit så lätt att handla på nätet och att postavgiften oftast är gratis. Har inte tid att besöka en massa olika butiker ifall jag behöver något åt t.ex. barnen som jag inte hittat på loppis.

Blev kontaktad av Cuponation som är ett nytt företag i Finland med en massa bra rabatter för olika butiker på sin sida. Många bra märken som jag vanligt också skulle köpa från butiken. Rabatter inom mode, inredning, hotell, resor, tjänster och en massa annat. På denna sida kommer jag definitivt att kolla nästa gång jag behöver något. Som till exempel en resa…Drömmer om en skön resa med hela familjen helst nu genast men realistiskt lite senare.

Drömresa(Bilderna är från Thailand och Egypten…)

 

Är nån därute en likadan ”kupongmommo” som jag? Shoppar ni mycket på nätet och brukar ni använda er av rabattkoder?

Kommentera

