Vill du träffa mig?

Vill du träffa mig och se en massa snygga ekologiska barn- och kvinnokläder av Blingo? Visst vill du det! Bjud in dina vänner med eller utan barn och så kommer jag och visar den alldeles säkert astuffa nya AW2013 kollektionen som släpps ut 22.8. Har ännu en massa lediga dagar i min ack så proppfulla kalender och kommer gärna och visar kollektionen till dig. Naturligtvis inget köptvång!

För att få den bästa rabatten som värdinna måste du boka ditt party med mig före 21.7, och ha klädpartyt före 29.9.

 

jenni.larres@blingo.fi

blingobrud

Kommentera

