Fynddag

Inte bara måndag idag, utan fynddag för jag har besökt Akseli loppiset idag. Älskar loppisar så mycket och går ofta omkring utan att köpa så mycket, men det är nog hemskt sällan jag inte fyndar något. Funderade idag på nästa år då jag inte är hemmamamma mera och hur fasen jag skall klara mig utan att kunna gå på loppis lika ofta?

Idag fyndades det en burk med små plastdjur för 25 cent, två likadana hupparen av ”The Brand” för 4€, en tunika åt Leona i ”jemmalådan” för 2€ samt en ny fin kattväska. Också en hel plastpåse med fina ullgarn för 3,5€!

20130617-133535.jpg

20130617-133628.jpg

20130617-133637.jpg

7 thoughts on “Fynddag

  1. Noi eläimet loi kyllä tosilöytö! Paljon iloa kaikille. Hupparit hyviä piha/dagisverkkareita(onhan sulla se Gapin vielä? Ja sitä tivolimekkoa en ole Leonan päällä nhnyt,minkä ostin synttärilahjaksi,oli uusi),kissalaukku ihana,toi tunika vähän hm.,mutta paljon kuluu arkikäytössäkin,.

    ________________________________

    • No jag ska väl på jobb sen någon dag🙂 Vet nu inte exakt ännu när, hur o var men funderar som bäst. Men nästa år blir det väl. End of an era…Kram!

Kommentera

