Alla med!

Alla fejsbuukkare kom med i min Blingo grupp! Dessutom vill jag att ni kontaktar mig och bokar redan nu ert klädparty inför hösten. Nya kollektionen släpps ut 22.8 och kommer knappast att vara tråkig. Så maila mig så kommer vi överens om ett datum! Om ni inte ännu hört om Blingo så lönar det sig absolut att shoppa nu lite reaplagg och bekanta sig med materialn som är såå sköna. Av alla de otaliga märken vi testat, tvättat, tumlat och använt är nog Blingo plaggen de som hållit bäst och är absolut skönast. Här får ni något intressant att läsa om på Bennys hemsida, han är mannen som grundat Blingo…

blingoväritFB

6 thoughts on “Alla med!

  1. Ok🙂 jag mailar dig någon dag. Har funderat på vem som skulle kunna sälja Blingo här, å nu löser det sig ju🙂 måste bara fundera var vi kan vara då vi har trångt men det finns säkert många intresserade köpare!

    • Jag kommer nog, ska bli roligt! Lönar sig att kolla med ngt öppet dagis el. dyl. ställe som skulle ha familjecafé verksamhet om du vill ha dagstid. Ifall kvällstid så hemma hos någon? Kan också vara någon annan öppen plats som man kan vara i, ett rum på ett café, i en skola, allaktivitetshus, ungdomsgård whatever🙂

Kommentera

