Hej från Woodstock!

Hinner int mera skriva så mycket som jag skulle vilja. Tre barn, tre olika rytmer, mat, blöijor, dagssömn, leka så mycket annat hinner man inte med just nu. Igår hann jag som tur ge de äldre barnen lite tumistid då mummi var med Aaron hemma. Shoppade mat med nästan 4-åringen i Omppu och så somnade han ju så klart i bilen på väg hem. Då jag int fick upp honom sen från soffan, där han låg och snarkade, passade jag på att fara lite ut med 2-åringen, som var pigg efter sin dagssömn. Mitt bland allt det här sov Aaron 2ggr och åt 5ggr. Det är nog en sån rumba med alla tre hemma…Blir skönt sen när Aaron också sover bara en dagssömn, typ nästa höst.

Jag och Leona var ju då lite ute men eftersom vår gård är bara mutavelli, typ som Woodstock, men utan artister så måste vi gå till husbolaget bredvid oss. Ingen var på deras gård så vi lånade lekplatsen lite. Lär ta en stund före vår egen gård eller den lilla gemensamma lekplatsen blir klar.

20130420-125315.jpg

20130420-125503.jpg

20130420-130404.jpg

One thought on “Hej från Woodstock!

  1. Pingback: Precis |

Kommentera

