Om att övervinna sina rädslor

Har idag kört till Ikea helt ensam för första gången. Är ju ganska nervös över att köra på motorvägen och rutter jag inte känner till, speciellt med barnen. Svårt kanske för en som kört i 15år att förstå men har nu bara såna här fjantiga rädslor och försöker övervinna dem bit by bit. Det gick bra, startade tidigt då Aaron blev sömnig och litade på navigatorn, men mest på mitt eget sinne. Det var en lättare rutt än jag trott och var där lite väl tidigt (det öppnar först kl.10). Min kompis, som också nyligen flyttat, kom med sin 4 mån gamla son och vi fick några saker kruxade från den eviga ”To-do”-listan.

Elvin fick sin juniorstol, innerdynor till barnens rum och knaggar till badrummet fick jag köpt bl.a. Hann också laga en stor Lasagnette och nu väntar jag att den här gubben vaknar så far vi efter syskonen från dagis.

20130418-152453.jpg

20130418-152500.jpg

20130418-152515.jpg

Kommentera

