Nominerad

Hih, blev nominerad av Sarah. Skall alltså svara på dessa 5 frågor och skicka vidare nominationer åt andra bloggare. Vad roligt!

Instruktioner: Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.

1. En sak du inte kan vara utan ?

Eftersom det frågas efter sak svarar jag min Iphone🙂

2. Din bästa tv-serie

Svårt att svara bara en men kunde vara Grey´s anatomy

3. Varför började DU blogga ?

Var nyfiken på hur det skulle kännas, om jag skulle våga/kunna, för att ventilera mina tankar samt dokumentera vårt liv för nära och kära.

4. Vad gör dig glad?

Då barnen kramar och pussar mig, en stund egen tid och vårt nya hus.

5. Hur skulle din perfekta dag se ut?

Sovmorgon, härlig brunch med familjen, ut i friska luften lunch, bastu och god middag!

Nu skickar jag utmaningen vidare till Denise, Pompolina, Maria, Hannah och Anni.

Era frågor är:

1. Vad är det roligaste i ditt liv just nu?

2. Nämn en hobby/sak du skulle vilja börja med/lära dig?

3. Hurdant är ditt liv om 5 år?

4. Vad är din favorit tv-serie?

5. Vad är ditt favoritplagg?

 

 

 

 

Kommentera

