Aarons viktigaste fest

Har inte hunnit blogga för vi har haft dop igår. Nu är min minsta lilla prins också döpt och festen var så lyckad. Bjuder på mera bilder bara jag får dem ur kameran och fixade. Här är en liten sneak peak på mina gullegryn så fina och söta som de var. Tack åt alla som var med och firade med oss!

På första bilden ser ni de fina gudföräldrarna: min syster Heidi, Kim och Viki. (klicka på bilden för att få den större)

På andra bilden syns mina fina barn!

Godparents Ristiäismurut1.

Kommentera

