Ge mig träning nu!

Det blev ju inget av det här om ni minns…orsaken är nu 8 veckor gammal och sover snällt för tillfället. Förra januari var jag så motiverad, men det tog slut förrän det hann börja ens. Men nu om en månad kan jag väl försöka på nytt? Återuppliva kärleken till tränandet, eller att ens lite röra på mig, för att orka bättre och ja visst vill man ju se bra ut om det är möjligt. Gjorde en sådan här ”mood board”. Bara vi fått denna flytt klappad och klar kommer jag minsann att göra något åt saken. 10.1 börjar min och Aarons mamma-baby jumppa, jeijjjjj!

Kära julgubben, önskar mig inget annat materialistiskt i gåva än träningsrelaterat: kläder, en dvd, ”kahvakuulan”, ngnslags ”manick” och inspiration!

träningskolage

5 thoughts on “Ge mig träning nu!

  1. Tänään tuli hyvä TV-1 Dokumentti ”Totuus kuntoilusta” klo 19-19.50. Kuntopyörällä vain 1min 3 krt/vk oikein henkesi edestä hikeen ja kk:n päästä se on jo todistettavasti vaikuttanut hapenottokykyyn ja sokeriarvoihin.Ja kaikki mitä voi tehdä liikkuen tai seisaallakin on hyvästä.Istuminen on kaikista pahinta.Dokumentti kannattaa katsoa netistä.

  2. Hej, jag har försökt hitta nån mamma-baby jumppa att gå på (som inte kräver hutlöst dyra medlemskap) i Esbo trakten. Var skall ni gå?

    • 130180 Aikuinen-vauva liikunta 3kk-1,5v (eri) (s)
      Espoon kaupungin työväenopisto
      10.01.2013 – 18.04.2013
      https://ilmonet.fi/ilmo/#KurssitiedotView-130180-3-&f&

      Det är vår kurs, men den verkar vara fullsatt redan, anmälningen var i augusti för hösten och ör våren har den varit en vecka sedan.Alltid kan man väl prova ifall man ryms med, människor kanske inhiberar sina kurser? Ring och fråga. Denna kostar bara 41€ hela våren!

Kommentera

