Monkeymonday

Första dagen med alla tre hemma avklarad! Pappa återvände till jobbet igår och vi inledde veckan med en fartfylld hemmadag, ”monkeymonday”, som min mamma kallar måndagarna. Hon var här och hjälpte mig, jag är ju ganska så fast i Aaron för tillfället. ”Storisarna” var ute en stund, åt, sov, byggde en tv och lekte olika ”program” så mellan varven hann jag baka semlor, utan mummis hjälp skulle det inte ha funkat.

Hittills har allt funkat bra med ”storisarna” och babyn, inga tecken på svartsjuka, tvärtom. De skulle helst paija och gosa med lillebror hela tiden. Då de båda är lite snuviga måste jag försöka hålla deras snoriga fingrar borta från babyn, så han inte blir sjuk.

20121030-094814.jpg
Tv-leken…sjukt roligt att sitta på soffan och amma och se på. Elvin sitter med ”fjärrkontrollen” i handen.

20121030-095622.jpg

20121030-095629.jpg

20121030-095636.jpg

Kommentera

