Lite för spännande för mig

Jasså… Här sitter man på Barnmorskeinsitutets poli redan 3. timmen och väntar. Hade rådis imorse och fick remiss hit pga att det kanske kan vara så att fostervattnet läcker. Måste kollas upp pga infektionsrisk. Men det vet jag inte ännu… Har legat på kurvan i en timme, allt bra med bebis och nu väntar jag på läkaren. Men här får man ju vänta alltså…

Har läst Oprah tidningen, ätit en dyr macka från cafet och nu skulle jag gärna fast ta en tupplur om det var möjligt. Återkommer senare…moido!

Aijo, barnen borde hämtas om 1,5 timme. Som tur kan pappa fixa det, han e väl lite illa tvungen…

2 thoughts on “Lite för spännande för mig

    • Uj jag som har alltid haft lite ångest för min egen puls och tror den är för snabb etc. så tycker det var lite för spännande att lyssna på babyns puls i 1 timme och spekulera vad som är normalt och vad som inte. Allting var ju normalt…

Kommentera

