1-åringen!

Happy b-day bloggen!!!

För exakt 1 år sedan började jag skriva ner mina tankar och detta var det första riktiga inlägget

Mycket har hänt på ett år: båda barnen har vuxit en massa och skulle nog aldrig den här tiden förra året ha trott att inom en månad har vi en femte familjemedlem i huset! Helt galet…

Hoppas på att ha möjligheten att kunna skriva i bloggen i många år ännu och att ha en massa spännande, vanliga, lustiga, vardagliga och tassiga greijer att skriva om.

P.S. Skulle gärna höra hur just du hittade till denna blogg, vad du tycker, vad du vill läsa mera/mindre om och ifall vi nångång träffats! Älskar alla kommentarer och man får jätte gärna kommentera också anonymt!

P.S.2. Btw detta var det 424. inlägget…

6 thoughts on “1-åringen!

  1. Grattis! Jag kommer inte ihåg faktist, hur jag fick nys om bloggen din, tror du länkade till facebook? Synd bara att de flesta gånger jag försökt kommentera har det aldrig kommit ända fram😦 Tycker du skriver omväxlande och bra. Och jo, vi har träffats och jobbat ihop nångång mellan allt barnafödande😀

  2. Grattis bloggen 1år! Sjukt så tiden gått fort🙂 Jag stalkar nej menar alltså läser din blogg varje dag, gillar bäst inlägg med text+bild(er), hittade bloggen genom att du tipsade om den. Fortsätt i samma stil!

  3. Jag tror jag hittade hit via Nadjas blogg. Vi har träffats i förbifarten någongång. Gillar din blogg för att den känns ärlig och öppenhjärtlig.

    Grattis 1-åringen!

Kommentera

