Vårkläder

Ganska många har skrivit i sina bloggar om Me&I:s nya vårkollektion, som släpptes ett par dagar sedan. Tyckte inte att kollektionen denna vår var något jätte hejssan, speciellt inte barnkläderna, men bland kvinnokläderna hittade jag nog några fina grejs som dessa byxor och dessa leggins. Tror inte att jag kommer att beställa något åt barnen förrän kanske från rean, men man vet ju aldrig. Har visning här hemma om en vecka så vi får se hur kläderna verkar live.

Blingo däremot gjorde ett stort intryck, precis så som jag förväntat mig (har väntat hela vintern på att de äntligen skall börja säljas i Finland). Passar på att visa mina favoriter från vårkollektionen. Blingo har funnits i Sverige sedan 2006, men fr.o.m 16.2 finns de härliga, färggranna & ekologiska kläderna även hos oss i Finland. Jag kommer själv att ha en visning, naturligtvis och hoppas på att få beställa några av dessa fina plagg åt mig själv & barnen.

Anine Bing (dansk/svensk sångare i ”Kill your darlings”, 1-barnsmamma…) har designad sin egen kollektion för Blingo ”Stars & stripes” och tycker att många av plaggen är jätte fina och passar både flickor och pojkar. Man blir ju bara helt paff av bilderna på henne då hon är så himla snygg, som t.ex. här. Här kommer mina favoriter….hoppas det ännu finns kvar av dem då jag har min visning! Får inte laddat de andra bilderna eftersom de syns som en slideshow, dessa fick jag från webshopen. Många snygga plagg! Kolla på http://www.blingo.fi och boka din visning snabbt snabbt!

Chloe ladies tank Top Grey Melange

Joni Sweat Pants Grey Melange

Bianca Blouse Mini Stars

Kommentera

